Pogosta vprašanja

Ali se izdelki med transportom lahko poškodujejo?
Izdelki so med transportom dobro zavarovani, zaviti so v mehurčkasto folijo v kartonski embalaži, tako da so dostavljena nepoškodovana. Kljub temu vam priporočamo, da paket takoj odprete in preverite vsebino. V kolikor prejmete poškodovan izdelek, prosimo, da nas brez odlašanja pokličete ali nam pošljete sporočilo.

Kako hitro lahko pričakujem dostavo izbranega izdelka?
Vaši izbrani izdelki so takoj po prejemu naročila spakirani, dostava pa se izvrši v dveh delovnih dneh.

Kakšne imam možnosti plačila izbranih izdelkov?
Na razpolago imate 3 vrste plačil:
- Po predračunu na transakcijski račun ponudnika - oziroma preko spletne banke. Vsi podatki, ki jih potrebujete za plačilo vam bodo takoj po potrditvi naročila posredovani na mail.
- Z gotovino ali kartico po povzetju, ob prihodu kurirske službe DPD prevzamete paket, kurirju z gotovino ali kartico plačate vrednost paketa.
- Plačilo s Paypalom in s kreditnimi karticami – izberete možnost plačila, vpišete podatke bančne kartice in plačilo je izvedeno.

Kako vem, kolikšni so stroški pošiljanja?
Strošek pošiljanja se vam izpiše ob končni vrednosti računa, le ta znaša 3,80 € ne glede na znesek plačila. Ob nakupu nad 50 € vam strošek pošiljanja plačamo mi.

V primeru, da bi želeli kupiti izdelke na račun podjetja, ali je to mogoče?
V primeru nakupa izdelkov na račun podjetja vas prosimo, da v opombo vpišete podatke podjetja, kateremu se izdelki zaračunajo (naziv, naslov in davčna številka podjetja). Račun bo priložen v paketu.

Nisem vešča nakupovanja preko spletne trgovine, ali lahko oddam naročilo preko emaila ali telefonske številke?
V kolikor vam nakup preko spletne trgovine povzroča težave, nam vaš izbor izdelkov posredujte preko emaila in uredili bomo naročilo za vas. V primeru, da nam pripišete še svojo telefonsko številko, vas pokličemo in preverimo ali smo zabeležili naročilo po vaših željah.

Ali se je potrebno v spletno trgovino registrirati, če želim opraviti nakup?
Prijava v spletno trgovino ni potrebna, vam jo pa vsekakor toplo priporočamo, saj vam prinaša veliko prednosti. Tako boste imeli vpogled v vsa vaša dosedanja naročila, želene in shranjene izdelke, pregled nad točkami zvestobe, ... Obenem pa boste na tekočem z vsemi posebnimi ponudbami, ki vam jih bomo posredovali preko elektronske pošte.

Želela bi naročiti darilne bone. Ali jih ponujate?
V naši spletni trgovini skrbimo za vse, tudi za obdarovanje vaših najdražjih. Darilne bone najdete na povezavi "Darilni boni" na dnu spletne strani.

Naročilo sem oddala, vendar izdelkov po enem tednu še vedno nisem dobila. Zakaj?
V primeru, da izdelkov ne prejmete v dveh delovnih dneh po oddaji in plačilu naročila, nas prosimo kontaktirajte preko emaila na info@kozmetika-moja.si in skupaj bomo rešili težavo.